top of page
Brand name

HEALTHY AND TASTY

About The Brand

“The first and the largest supermarket chain that is committed to providing natural and healthy products at competitive prices in the Middle East region.

Healthy & Tasty offers the largest variety of additives and preservative-free healthy foods in one place including fresh produce, vegetable & fruits, organic & diet foods (keto, low-calory, sugar & gluten free) dairy, cheese & eggs, poultry & butchery, fish & seafood, cold cuts & delicatessen, bakery & viennoiserie, nuts, treats, cereals & supplements, rice, pasta & pulses, cooking oil butter, & ghee, sauces, herbs, spices & seasonings, pantry essentials, convenient food & life style products, baby food, beverages, sandwiches & ready meals.”

More than 60 branches serving 2 million customers annually.
An ever-growing trend of mindful eat

أول وأكبر سلسلة سوبر ماركت ملتزمة بتقديم منتجات طبيعية وصحية بأسعار تنافسية في منطقة الشرق الأوسط.

يقدم هيلثي آند تيستي أكبر مجموعة متنوعة من الإضافات والأطعمة الصحية الخالية من المواد الحافظة في مكان واحد بما في ذلك المنتجات الطازجة والخضروات والفواكه والأطعمة العضوية وأطعمة النظام الغذائي (كيتو ، منخفضة السعرات الحرارية ، خالية من السكر والغلوتين) الألبان والجبن والبيض والدواجن والبيض. اللحوم والأسماك والمأكولات البحرية واللحوم الباردة والأطعمة المعلبة والمخابز والمخبوزات والمكسرات والحبوب والمكملات الغذائية والأرز والمعكرونة والبقوليات وزبدة الطهي والسمن والصلصات والأعشاب والتوابل والتوابل ومستلزمات المخزن والطعام الملائم والمكملات الغذائية منتجات لايف ستايل وأغذية الأطفال والمشروبات والسندويشات والوجبات الجاهزة ".

أكثر من 60 فرعًا يخدم 2 مليون عميل سنويًا.
اتجاه متزايد باستمرار للأكل الصحي.
أغذية صحية عالية الجودة ، يتم الحصول عليها من مصانع مملوكة وموردين موثوقين.
يقدم خبراء التغذية الداخليون نصائح صحية مجانية للعملاء.
تجربة تسوق سهلة وممتعة
سلسلة التوريد واللوجستيات الصارمة للحفاظ على أعلى معايير السلامة.
متطلبات مساحة محدودة (متوسط 75 م 2).
تتوفر خيارات امتياز تطوير فردية ومتعددة ومنطقة

Country

Category

Establish Year

Saudi Arabia

Super Market

2019

Center Office

No. of Labors

3

Space Required

75 : 100 M

Training Period

2 WEEKS

5 YEARS

Contract Period

No. of Branches

60

Franchise Characteristics

Starting investments 

250.000 SAR

Royalty Fees

5 %

Marketinf Fees

2%

Investments Cost

750.000 SAR

Equipment Cost

30.000 SR

Need More Information ?

happy-woman-headset.jpg

Send a request to get free consultation our company

Complete Your Request

Business Type
Franchise owner or have experience ?
Target Brand information:
Franchise Type

Heading 1

These are confirming the accreditation of the National Franchises Company Limited as a consultant for franchising..

National Franchise Company is the broker for the brand and is entitled to a brokerage commission after completing and approving the franchise application

bottom of page